Хранене и тренировка по време на CUT!

29.07.18
16:16

Здравейте!

Понеже съм нов в сферата на фитнеса, някой може ли да ми обясни храненето и тренировките по време на CUT!

Благодаря, Ви предварително!

Bart Simpson

29.07.18
18:11
#1

Тренираш много, ядеш малко.

29.07.18
18:13
#2

Пълна глупост!

Bart Simpson

29.07.18
19:07
#3

Тренираш малко, ядеш много?

казано от Bart Simpson на 29.07.18, 19:07:

Тренираш малко, ядеш много?

И какъв cut ще стане? Освен на дрехите 😄 Нещата ако ставаха толкова просто, щеше да има милиарди нацепеняци. 😄

Добре, ще може ли някой да ми обясни!

Bart Simpson

30.07.18
05:49
#6

казано от Херцог Трън на 29.07.18, 19:21:

казано от Bart Simpson на 29.07.18, 19:07:

Тренираш малко, ядеш много?

И какъв cut ще стане? Освен на дрехите 😄 Нещата ако ставаха толкова просто, щеше да има милиарди нацепеняци. 😄

То има, ама не в ББ тийма.

казано от Bart Simpson на 30.07.18, 05:49:

казано от Херцог Трън на 29.07.18, 19:21:

казано от Bart Simpson на 29.07.18, 19:07:

Тренираш малко, ядеш много?

И какъв cut ще стане? Освен на дрехите 😄 Нещата ако ставаха толкова просто, щеше да има милиарди нацепеняци. 😄

То има, ама не в ББ тийма.

Така е, Барти, тук сме само хейтъри, нали тка? “ББ-тийм не те обича, а ти си ебати пича” ?! : )

30.07.18
10:36
#8

Сложното в “тренирай повече и яж по-малко” са човешката лакомия и мързел или поне липса на време и приоритети.

За Теодор: зависи какъв кът правиш. Ако искаш да свалиш някое килце мазно за да изглеждаш по- добре на плажа е едно, ако искаш да се явяваш на състезание по културизъм е съвсем друго. При състезанията ще трябва едни сериозни пари и познания за препарати да инвестираш, съвет там не мога да ти дам.

За нормалния случай - да свалиш процента подкожни мазнини без да загубиш много мускул и да изглеждаш по- добре, на теория трябва да си смяташ калориите и да се храниш за да си в умерен дефицит - например 20%. Трябва да тренираш силово - щанги във фитнеса за да дадеш стимул на тялото да ти запази мускулите. И трябва да си набавяш по 1.5 гр протеин на килограм лично тегло. И да си дадеш време, не става бързо. Другите неща са по- маловажни.

Поздрави,

Bart Simpson

30.07.18
11:10
#9

казано от Херцог Трън на 30.07.18, 09:24:

казано от Bart Simpson на 30.07.18, 05:49:

казано от Херцог Трън на 29.07.18, 19:21:

казано от Bart Simpson на 29.07.18, 19:07:

Тренираш малко, ядеш много?

И какъв cut ще стане? Освен на дрехите 😄 Нещата ако ставаха толкова просто, щеше да има милиарди нацепеняци. 😄

То има, ама не в ББ тийма.

Така е, Барти, тук сме само хейтъри, нали тка? “ББ-тийм не те обича, а ти си ебати пича” ?! : )

Щото ти не ме.обичаш, не значи, че.ББ тийм не ме обича.

Въглехидратите, как да ги изчисля колко ми трябват за един ден.Също така и тренировките тежеста се намалява, а серийте се увеличават това вярно ли е?

30.07.18
11:47
#11

казано от Теодор Петров на 30.07.18, 11:35:

Въглехидратите, как да ги изчисля колко ми трябват за един ден.Също така и тренировките тежеста се намалява, а серийте се увеличават това вярно ли е?

На теб май ти липсват основни фундаментални познания по темата, не само за кът. Ето ти няколко статии да четеш:

https://www.bb-team.org/hranene/start

https://www.bb-team.org/articles/914_kalorien-balans-i-kalorien-optimum

https://www.bb-team.org/trenirovki/start

Прочети ги и мисля че доста неща ще ти се изяснят. Ако има още неясни неща - питай пак.

казано от Bart Simpson на 30.07.18, 11:10:

казано от Херцог Трън на 30.07.18, 09:24:

казано от Bart Simpson на 30.07.18, 05:49:

казано от Херцог Трън на 29.07.18, 19:21:

казано от Bart Simpson на 29.07.18, 19:07:

Тренираш малко, ядеш много?

И какъв cut ще стане? Освен на дрехите 😄 Нещата ако ставаха толкова просто, щеше да има милиарди нацепеняци. 😄

То има, ама не в ББ тийма.

Така е, Барти, тук сме само хейтъри, нали тка? “ББ-тийм не те обича, а ти си ебати пича” ?! : )

Щото ти не ме.обичаш, не значи, че.ББ тийм не ме обича.

Това не е вярно, че не те обичам : ) Баш си ми през Елейкото всъщност ; ) :*

Айде да не разводняваме на пича темата повече с драми ; )

Здравеите.(Редувайте тренировка А с тренировка Б три пъти седмично в непоследователни дни.

Изпълнявайте програмата три месеца, като първите два от тях правете по 2 кръга, а последния месец – по 3 кръга)това е от 3 месечната трен за начинаещи някои ще може ли да ми обясни..примерно пон...сря...петък трен-А един кръг и втори кръг трен Б.....или...

04.08.18
17:38
#14

Понеделник А, сряда Б, петък А, понеделник Б, сряда А, петък Б. Просто правиш 3 дни седмично, през ден и редуваш А с Б. Ако единия петък си А, после понеделника следва Б. Може вторник, четвъртък и събота. Както ти дойде. Идеята е да имаш почивни дни м/у тренировките.
От 06.08.2018 г. до 06.10.2018 г. по 2 кръга, от 06.10.2018 г. до 06.11.2018. по 3.
Общо взето това е отговора на въпросът ти образно казано.

Мнението беше редактирано от Деян на 04.08.18 17:47.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1