Щангите vs чичо Митко

Прескочи до:

20.05.19
13:37

20.05.19
13:50

20.05.19
13:52

Тягата защо я правиш “touch-n-go”, а не оставяш лоста в покой между повторенията? Струва ми се и че има какво да се иска откъм форма, макар че от този ъгъл не се вижда добре.
И последно - няма ли да ти е по-удобно без щангети?

Мнението беше редактирано от Boby_ на 20.05.19 13:53.

20.05.19
14:00

казано от Boby_ на 20.05.19, 13:52:

Тягата защо я правиш “touch-n-go”, а не оставяш лоста в покой между повторенията? Струва ми се и че има какво да се иска откъм форма, макар че от този ъгъл не се вижда добре.
И последно - няма ли да ти е по-удобно без щангети?

Не я оставям в покой, за да нямам много време за почивка между повторенията. Според мен по моя начин е по-уморително. За формата, сигурно има какво още да се желае, в момента наблягам не толкова на идеалната техника, а да издържа на темпото. Виждаш как не ми стига въздуха на последните серии на тягата. А за щангетките, мързи ме да ги свалям, а и после как ще ги обуя с мръсните крака, след като имам още три движения след тягата?

20.05.19
14:00

20.05.19
14:04

Оставянето в покой няма да направи движението по-лесно, даже напротив - сега използваш инерцията. Няма и да ти увеличи чак толкова времето между повторенията. За сметка на това ще ти позволи да започваш от стартова позиция всеки път и да обръщаш повече внимание на формата.

20.05.19
14:26

казано от Boby_ на 20.05.19, 14:04:

. За сметка на това ще ти позволи да започваш от стартова позиция всеки път и да обръщаш повече внимание на формата.

И ще ти стане по трудно)))и от към въздух също....макар ,че не си се задъхал много.

Мнението беше редактирано от nervak на 20.05.19 14:29.

20.05.19
15:04

казано от Boby_ на 20.05.19, 14:04:

Оставянето в покой няма да направи движението по-лесно, даже напротив - сега използваш инерцията. Няма и да ти увеличи чак толкова времето между повторенията. За сметка на това ще ти позволи да започваш от стартова позиция всеки път и да обръщаш повече внимание на формата.

От другия път ще я оставям, щом ще ми е по-трудно.

30.05.19
15:05

Тренировката ми днес:
1. Зерчер клек 10х3х60
2. Раменна преса 10х2х55
3. Набиране подхват 10х2
4. Мъртва тяга 10х3х100
5. Кофи 10х2х10
6. Борческо обръщане 10х2х55
7. Борческо въртене 10х2х /2х17.5/.
Мъртвата тяга с оставяне на щангата при всяко повторение, ми се стори с една идея по-лека от начина, по който я правех досега. Имах въздух при последните серии, а уж би трябвало да е обратното.
Общо време 49 мин.

30.05.19
18:49

Следващия път ще опитам на тягата със 110 кг, да видя дали ще се справя.

08.06.19
11:28

Днес вдигнах на три от движенията килограмите, но не знам дали точно днес беше подходящия ден за това. Много жега и неработещи климатици в залата, а аз точно днес да правя такива промени... Е, поиздъних се в намерението си да скоча по-нависоко.
1. Зерчер клек 10х3х65кг
2. Раменна преса 8х2х55 и 2х1х55кг
3. Набиране подхват 10х2
4. Мъртва тяга 9х3х110кг, за десетата врътка направих почивка над 15 сек. и се отказах да я правя.
5. Кофи 10х2х10кг
6. Борческо обръщане 10х2х60кг
7. Борч. въртене 10х2х/2х17.5/.
Засякох се с Енчо Кирязов в залата, и се здрависахме. Изпитвам огромен респект към момчето, тръгнал е от едно ямболско село, а го знаят в целия свят.
Това е,към края на тренировката ме заболя главата, и се сетих защо не обичам да тренирам през лятото. Ще видя как ще я карам по жегите, но не ми се отказват интервалите заради едните жеги. Като ще се умира, да се умира като пич, в залата...

25.06.19
11:34

Много ме тормози жегата, ама много...
Докато не се захлади, ще се върна към старата схема на трениране, малки серии с малко повторения, и не до отказ. Тренировката ми днес:
1.1. Заден клек 100-4,4,4
1.2. Раменна преса 60-4,4,4
1.3. Кофи +30-5,5,4
2.1. Мъртва тяга 170-3,3,2
2.2. Борческо обръщане 70-3,3,2
2.3. Набиране +10-4,3,3
3.1. Тесен лег 80-3,3,3
3.2. Борческо въртене с 2х17.5-6,6,6.
Поздрави!

01.07.19
12:17

Тренировката днес:
1.1. Заден клек 110-3,3,3
1.2. Раменна преса 65-3,3,3
1.3. Кофи +40-2,2,2
2.1. Мъртва тяга 170-2,1; 160-3
2.2. Борческо обръщане 70-3,4,4
2.3. Набиране +15-3,3; +20-3
3.1. Тесен лег 85-3,3,3
3.2. Борческо въртене с дъмбели 2х17.5-6,6,6.

27.07.19
15:32

Много ме мъчи жегата, пак да си го кажа :-)
Тренировката ми днес беше само, за да не забравя движенията:
1.2. Заден клек 100-3,3,3
1.2. Раменна преса 60-2,3,3
1.3. Кофи +30-4,4,4
2.1. Мъртва тяга 160-2,1; 140-3
2.2. Борческо обръщане 70-3,3,2
2.3. Набиране +15-3,3,2
3.1. Тесен лег 80-3,3,3
3.2. Борческо въртене с дъмбели 2х17.5-6,6,6.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1