Едно ново начало!

Прескочи до:
Bart Simpson

18.05.19
15:52

Важно е че копаш, радвам се за теб щом намираш сили вообще.

Благодаря Барт! Човек като мен, може да се поучи само от хора като теб и другите съфорумници! 🙂

Bart Simpson

18.05.19
15:57

Всички учим колкото ни позволява егото.

За днес: Тяга 5х5, 5, 5, 5, 5 (72, 77, 82, 87, 92 кг.) Лицеви опори на стойки 3х15, 15, 15. Доволен съм, тяга за 5-ца със 40 % над личното тегло. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес: Лег 5х5, 5, 5, 5, 5 (55, 60, 62.5, 62.5, 67 кг.) Гребане с щанга в подхват 5х5, 5, 5, 5, 5 (55, 60, 62.5, 62.5, 67 кг.) Обратен планк 1 до отказ. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес: Преса над глава прав 5х5, 5, 5, 5, 3 (35, 40, 42.5, 42.5, 47 кг.) Мъртво гребане 5х5, 5, 5, 5, 5 (50, 55, 60, 67, 72 кг.) Лицеви опори на стойки, плюс под стойките сложих две десятки, за още по дълбока амплитуда. Амплитудата стана ена педя над земята 3х15, 15, 15. Обратен планк с +10 кг 2 до отказ. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес:Лег 4х5, 5, 5, 5 (55, 60, 60, 70 кг.) Лицеви опори между три стола за по-дълбока амплитуда с 20 килограмова жилетка с тежести 3х10, 8, 8. Това е за сега от мен, хубава вечер на всички! 🙂

За днес: Преса над глава прав 4х5, 5, 5, 4 (35, 40, 40, 47 кг.) Раменна преса с дъмбели прав 3х8, 8, 6 (26, 26, 26 кг (х13 кг на ръка) ). Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес: Тяга 5х5, 5, 5, 5, 4 (72, 77, 82, 87, 92 кг.) Набирания с хват малко по-широк от раменния 3х8, 8, 8. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес: Лег 4х5, 5, 5, 2 (55, 60, 60, 72 кг). Кофички на успоредка 3х8, 8, 7 (+12.5, +15, +20 кг). Лицеви опори между три стола 3х8, 8, 8 (+20, +20, +20 кг). HIIT кардио 15 минути (2 минути джогинк, 1 минута спринт, 2 минути джогинк, 1 минута спринт и така до 15 минути). Доволен съм днес, 2-ка на лега с 10% над личното тегло, при кофичките и лицевите опори постигнах доста голяма дълбочина в долно положение и от кардиото съм доволен. Това е за сега от мен, хубав и усмихнат ден на всички, ето и две снимки! 🙂

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 26.05.19 13:27.

За днес: Преса над глава прав 1х5 (35 кг) (стриктна и с пауза). 2х5 (40 кг) (стриктна и с пауза). 3х5 (40 кг) (стриктна и с пауза). 4х2 (50 кг) (стриктна и с пауза) (имах в запас и още едно повторение, но нямаше да е стриктна). Обръщане от вис 1х5 (27 кг). 2х5 (32 кг). 3х5 (37 кг). 4х4 (42 кг). Обратен планк 2х30, 30 сек. с +20 кг. Доволен съм! Стриктна преса с пауза с 75% от личното тегло и обръщане с 70% от личното тегло 66 кг. съм във момента. Не знам дали е добре, вие по запознатите ще кажете! Това е за сега от мен, хубав и усмихнат ден на всички! 🙂

За днес: Мъртво гребане 4х5, 5, 5, 5 (60, 67, 72, 77 кг). Набирания с широк хват 4х5, 5, 5, 5 (+12.5, +12.5, +12.5, +12.5 кг). Тяга с прави крака 4х5, 5, 5, 5 (60, 67, 72, 77 кг). Обратен планк с +30 кг 2х30 сек. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички всички! 🙂

За днес: Лег с пауза (3 сек. върху гърди) 3х5, 5, 3 (55, 60, 67 кг). Кофички на успоредка 3х5, 5, 5 (+15, +20, +25 кг). Обръщане от вис 3х5, 5, 5 (30, 35, 40 кг). Набирания широко 3х8, 8, 8 (СТ). Това е за сега от мен, хубав и усмихнат ден на всички! 🙂

29.05.19
18:56

Честит рожден ден на патерици! Да си жив и здрав, много щастлив и само хубави неща да ти се случват!

За днес: Преса над глава прав 1х5 (35 кг с 3 сек. пауза и стриктна). 2х5 (40 кг с 3 сек. пауза и стриктна). 3х3 (47 кг с сек. пауза и стриктна). Преден клек 1х5 (30 кг clean grip дълбок до долу). 2х5 (35 кг clean grip дълбок до долу). 3х5 (40 кг clean grip дълбок до долу). Раменни преси с дъмбел прав 3х8, 8, 8 (21, 21, 21 по 10.5 кг на ръка).    П.п: Благодаря за пожеланията Ицо! 🙂

За днес: Тяга 5х5, 5, 5, 5, 5 (77, 77, 77, 77, 77 кг). Преден клек с clean grip дълбок до долу 5х5, 5, 5, 5, 5 (35, 40, 42.5, 42.5, 42.5 кг.) Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес: Кофички 4х5, 5, 5, 3 (+15, +20, +25, +30 кг). Набирания с раменен подхват 4х5, 5, 5, 3 (+12.5, +12.5, +17.5, +20 кг). Преден клек с clean grip дълбок до долу 4х5, 5, 5, 3 (35, 40, 42.5, 47 кг). Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес: Тяга 3х5, 5, 5 (72, 77, 82 кг). Преса над глава прав (стриктна) 3х5, 5, 3 (40,  40, 47 кг).  Едностранна преса над глава прав с дъмбел 3х8, 8, 8 (10.5 за лява и после дясна, 10.5 за лява и после дясна, 10.5 за лява и после дясна кг). Фейспул с ластик 3х15, 15, 15 (16-32 кг съпротивление (всяка серия омотавам ластика по 1 път към лоста за набиране) ). Набирания с успореден хват 4х5, 5, 3, 3 (+12.5, +12.5, +17.5, +20 кг). Врат 3х20, 15, 15 (1.25, 2.5, 5 кг). Ето и снимка от днес. Това в за сега от мен, хубава и успешен ден на всички! 🙂

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 02.06.19 10:42.

За днес: Лег 1х5 (3 сек. пауза върху гърди (60 кг.) ). 2х3 (3 сек. пауза върху гърди (67 кг.) ). 3х3 (3 сек. пауза върху гърди (67 кг.) ). 3х2 (3 сек. пуза върху гърди (72 кг.) ) . Набирания с раменен подхват 1х5 (+15 кг.) 2х3 (+20 кг.) 3х2 (+25.5 кг.) 4х1 (+25.5 кг). Едностранна раменна преса прав 3х8, 5, 8 (31 кг. (2х15.5 кг.) 41 кг. (2х20.5 кг.) 3х31 кг. (2х15.5 кг) ). Фейспул 3х15, 15, 15 (ластик със съпротивление 16-32 кг. (Омотан 1 път) същия ластик (Омотан 2 пъти). Същия ластик омотан 2 пъти (+ още един за последната серия 6-14 кг. съпротивление, омотан 1 път) ). Врат 2х15, 10 (+5, +10 кг). Доволен съм, двойка на лег с пауза 3 сек. с 10% над личното ми тегло и двойка на набиранията с 40% от личното тегло. А личното ми тегло до момента е 65 кг. Върнал съм 1 кг. но качвам на сила. Ето и две снимки от днес. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички!

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 03.06.19 15:31.

За днес: Тяга 4х5, 5, 5, 4 (72, 77, 82, 87 кг). Преса над глава прав с пауза 3х5, 5, 4 (40, 40, 47 кг). Фейспул с 3 ластика 3х15, 15, 15. Планк 1 до отказ и 2 серийки бокс за раздвижване! Ще кача и два клипа, 1-вия е от пресата над глава с пауза, 3-тата серия. А втория от тягата 2-рата серия. Качвам ги с цел, ако има нещо за корекция, да се казва. Това е за сега от мен, хубав и спорен ден на всички! 🙂 🙂

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 04.06.19 09:58.

Втора тренировка за деня: 30 минути бягане (5 километра).

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 04.06.19 15:43.

За днес: Преден клек (clean grip) (дълбок до долу) 5х5, 5, 5, 5, 3 (35, 50, 47, 52, 57 кг). Обръщане 4х5, 5, 5, 5 (30, 35, 40, 40 кг). Суинг до рамена 3х15, 10, 10 (20, 20, 20 кг). Планк 1 до отказ (отегчих се). Доволен съм, преден клек с 90% от личното тегло за 3-ка. Ето и две клипчета от днес, едното на обръщането, другото на клека. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички, и бъдете здрави! 🙂

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 05.06.19 10:17.

05.06.19
11:03

казано от Васил Стефанов на 05.06.19, 10:12:

. Планк 1 до отказ (отегчих се). ]

20тина  минути  ли изкара)))), та се отегчи?

Мнението беше редактирано от nervak на 05.06.19 11:03.

Не, просто на планка гледам като на бицепсовото сгъване, въпреки че ползата от него е голяма. Понякога го правя с тежест, но този път просто не ми се обличаше жилетка. Иначе какво милите за формата на движенията които правя, добра ли е? Или пък не....

05.06.19
12:14

Снимай от по-добър ъгъл/тоест не от земята/ и на малко по-светло, така нищо не се вижда.
Иначе обръщането го правиш като сгъване за бицепс надхват 😄

казано от Боян на 05.06.19, 12:14:

Снимай от по-добър ъгъл/тоест не от земята/ и на малко по-светло, така нищо не се вижда.
Иначе обръщането го правиш като сгъване за бицепс надхват 😄

Благодаря за отговора! Не го усещам в ръцете, правя нещо като суинг и използвам инерцията. Но явно проблема е в ръцете, предполагам нямам добра мобилност.

За днес: Лег с пауза 5х5, 5, 3, 3, 5 (60, 60, 67, 67, 60 кг). Кофички 3х8, 7, 5 (+20, +20, +20 кг). Полулег с щанга 3х8, 8, 8 (42, 42, 42 кг). Планк 30 сек. Ръцете, рамената и трицепса потдаваха. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес:Преден клек с Clean Grip (Дълбок до долу) 6х5, 5, 5, 3, 2(40, 47, 52, 57, 62 кг). Колелце от колене 3х10, 10, 10. Планк 90 сек. Доволен съм, преден клек за двойка с 95% от личното тегло. Ето и клипче, този път смятам че го заснех по-добре! Това е за сега от мен, хубав и усмихнат ден на всички! 🙂

За днес:Тяга 3х5, 5, 5 (72, 77, 77 кг). Колелце от колене 3х10, 10, 10. Планк 90 сек.

За днес:Лег с пауза 5х5, 5, 3, 3, 3 (60, 60, 67, 67, 67 кг). Кофички 5х5, 5, 5, 3, 3 (+12.5, +17.5, +22.5, +27.5, +27.5 кг). Планк 60 сек.

09.06.19
12:09

На предния клек ми се струва, че трябва да вдигнеш лактите.

казано от Боян на 09.06.19, 12:09:

На предния клек ми се струва, че трябва да вдигнеш лактите.

Може и да си прав Боби!

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 09.06.19 17:07.

За днес: Преден клек(clean grip) (Дълбок). 6х5, 5, 5, 3, 2, 1 (40, 47, 52, 57, 62, 67 кг). Колелце от колене 3х10,10, 10. Планк 60 сек. Доволен съм, преден клек за 1-ца с 2 кг. повече от личното тегло. Това е за сега от мен, успешен ден на всички! 🙂

За днес:Преса над глава прав - Набирания с раменен подхват 5 - 5 (35 - +12.5 кг). Преса над глава прав - Набирания с раменен подхват 5-5 (40 - +12.5 кг). Преса над глава прав - Набирания с раменен подхват 3 - 5 (47 - +15 кг). Преса над глава прав - Набирания с раменен подхват 1 - 5 (52 - +20 кг). Тяга 3х5, 5, 5 (72, 77, 77 кг). Планк 1 до отказ. Доволен от днес 1 повторение на пресата над глава с 80% от личното тегло и набиранията бяха силни. Ето и клипче от днешната супер серия. Хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес: Лег с пауза - Обръщане с дъмбел 5 - 5 (60 - 15 кг). Лег с пауза - Обръщане с дъмбел 5 - 5 (60 - 15 кг). Лег с пауза - Обръщане с дъмбел 5 - 5 (67 - 15 кг). Лег с пауза - Обръщане с дъмбел 2 - 5 (72 - 15 кг). Лег с пауза - Обръщане с дъмбел 2 - 1 (72 - 20.5 кг). Заден клек 4х5, 5, 5, 5 (60 , 60, 60, 60 кг). Планк 1 до отказ. Ето и клипче от последната супер серия и две снимки от развититето на тялото ми за сега. Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂 (Лично тегло до момента 64.5 кг).

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 12.06.19 12:06.

За днес: Суперсерия от кофички и набирания. Кофички - Набирания с раменен подхват 5 - 5 (+12.5 - +12.5 кг). Кофички - Набирания с раменен подхват 5 - 5 (+15 - +15 кг). Кофички - Набирания с раменен подхват 5 - 5 (+17.5 - +17.5 кг). Кофички - Набирания с раменен подхват 5 - 3 (+20 - +20 кг.) Кофички - Набирания с раменен подхват 5 - 1 (+22.5 кг - +22.5 кг). Кофички - Набирания с раменен подхват 3 - 1 (+25 кг - +25 кг.) Това е за сега от мен, хубав и успешен ден на всички! 🙂

За днес: Преса над глава прав в супер серия с набирания с успореден хват с тежест. Преса над глава - Успоредни набирания 5 - 5 (35 - +12.5 кг). Преса над глава - Успоредни набирания 5 - 5 (40 - +15 кг). Преса над глава - Успоредни набирания 3 - 3 (47 - +17.5 кг). Преса над глава - Успоредни набирания 1 - 3 (52 - 22.5 кг). (Общо време за всички супер серии 13 минути). Хват, врат, трапец: Комбинирах ги в общо упражнение, rack pulls. 3х12, 12, 10 (80, 80, 80 кг). Планк 1 до отказ (60 сек). Мислех си че ще избутам 2 пъти 52 кг. (80% от личното ми тегло, но не успях). Иначе за набиранията имах поне още едно, две в запас за последната серия. Ето и клипче от днешната супер серия. Това е за сега от мен, хубав и спорен ден на всички! 🙂

За днес: Гигантска супер серия: Лег с пауза - Набирания с тежест - Асистиран пистолет клек 5 - 5 - 10 (60 - +15 - ластик съпротивление 16 - 32 кг). Лег с пауза - Набирания с тежест - Асистиран пистолет клек 5 - 5 - 10 (60 - +17.5 - ластик съпротивление 16 - 32 кг). Лег с пауза - Набирания с тежест - Асистиран пистолет клек 5 - 5 - 10 (67 - +20 - ластик съпротивление 16 - 32 кг). Лег с пауза - Набирания с тежест - Асистиран пистолет клек 2 - 2 -10 (72 - +25 - ластик съпротивление 16 - 32 кг). Общо време 23 минути. Планк 1х60 сек.
П.п: Доволен съм, днес правих супер серия не от две, както обикновено, а от три движения. Лега с пауза е все още 10% над личното тегло, от набиранията съм доволен. Двойка със 40% от личното тегло, при пистолета клек получавах добра дълбочина. Зимата със същия ластик правих едва 4-5 повторения, а сега 10 дълбоки и имах още няколко в запас. И от времето за което направих тези четири кръга съм доволен. Ето и едно клипче, от последната супер серия, за да добиете малко представа, нагледно, как е минала днешната ми тренировка. Това е за сега от мен, пожелавам ви един хубав и усмихнат ден! 🙂

За днес: Супер серия от тяга, сумо тяга и обръщане с дъмбел. Тяга - Сумо Тяга - Обръщане с дъмбел 5 -5 - 5 (72 -72 -15.5 кг). Тяга - Сумо Тяга - Обръщане с дъмбел 5 - 5 - 5 (77 - 77 - 15.5 кг). Тяга - Сумо Тяга - Обръщане с дъмбел 5 - 5 - 5 (77 - 77 - 15.5 кг). Останах без въздух накрая. Това е за сега от мен, хубав и усмихнат ден на всички! Ето и две снимки! 🙂

За днес: Супер серия от тяга, сумо тяга и обръщане с дъмбел. Тяга - Сумо Тяга - Обръщане с дъмбел 5 -5 - 5 (72 -72 -15.5 кг). Тяга - Сумо Тяга - Обръщане с дъмбел 5 - 5 - 5 (77 - 77 - 15.5 кг). Тяга - Сумо Тяга - Обръщане с дъмбел 5 - 5 - 5 (77 - 77 - 15.5 кг). Останах без въздух накрая. Това е за сега от мен, хубав и усмихнат ден на всички! Ето и две снимки! 🙂

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1